Service & Spelregels

Persoonlijke aandacht
Bij Theater Geert Teis doen wij ons best u persoonlijk van dienst te kunnen zijn. Zowel bij het bekijken van ons programma - online en in de brochure -, bij het bestellen van kaarten - online, telefonisch of bij de Theaterkassa-, als op de avond van de voorstelling zelf.

Gratis parkeren
Rondom het gebouw is voldoende gratis parkeergelegenheid. U kunt uw auto (tegen betaling) ook parkeren in de parkeergarage tegenover het theater.

24 uur per dag bestellen
Het is mogelijk om 24 uur per dag kaarten te bestellen via deze website, zowel via uw PC als tablet als smartphone. Op werkdagen tussen 13.00 en 16.30 uur kunt u uiteraard ook langskomen bij de Theaterkassa of naar de kassa bellen.

Kinderzitjes
Het theater beschikt over voldoende stoelverhogers. U bepaalt zelf of gebruik ervan noodzakelijk is. Voor kleine volwassenen zijn er kussens te leen bij de informatiebalie.

Rolstoelgebruikers
Het gebouw is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. In de gang naast de (kleine) foyer is een invalidentoilet. Op de parkeerplaats zijn voldoende plaatsen voor mindervaliden.

Speciale plaats i.v.m. handicap of rolstoelgebruik
Heeft u een handicap of beperking waardoor een speciale plaats noodzakelijk is, dan kunt u deze aanvragen. U dient ons dan per aparte brief (gehecht aan het bestelformulier bij de voorverkoop) te informeren over de reden van uw verzoek en wij zullen daar zoveel mogelijk rekening mee houden. Tijdens de voorverkoop kunt u uw verzoek ook via de website kenbaar maken, tegelijk met uw reservering. Tijdens de reguliere verkoop kunt u het best even telefonisch, via e-mail of door langs te komen kenbaar maken dat u graag een speciale plaats wilt. Wanneer mogelijk houden wij daar rekening mee.

Slechthorenden
Voor slechthorenden beschikken wij over een geluidsversterkingssysteem. U kunt op de avond van de voorstelling een gehoorversterker lenen bij de informatiebalie. Dragers van een gehoorapparaat kunnen daarmee het geluid van de voorstelling ontvangen via de ringleidingstand. Heeft u geen gehoorapparaat (of een gehoorapparaat dat ons signaal niet kan ontvangen), dan kunt u een hoofdtelefoon aansluiten op de gehoorversterker (2,5 mm aansluiting). Hoofdtelefoons worden uitgeleend bij de informatiebalie.

Huisregels en voorwaarden
Bezoek aan Theater Geert Teis geschiedt onder de huisregels van het theater en de Algemene Voorwaarden van de VSCD als gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te Amsterdam. Zie www.vscd.nl voor meer informatie.

Kom op tijd
Wij verzoeken u op tijd aanwezig te zijn. Laatkomers verstoren de voorstelling. Na aanvang vervalt uw recht op toegang. Indien er een pauze is, kunt u dan na de pauze de voorstelling bijwonen.

Mobiele telefoons
Mobiele telefoons dienen in de theaterzaal helemaal te worden uitgezet. Dus stoor uw buurman, andere bezoekers en artiesten dan ook niet met een oplichtend scherm.

Consumpties
Het is niet toegestaan meegebrachte consumpties en etenswaren te nuttigen in de foyer en in de theaterzaal. Het is niet toegestaan consumpties te nuttigen in de theaterzaal.

Garderobe
In Theater Geert Teis is er een gratis onbewaakte garderobe en derhalve op eigen risico. Na afloop van de voorstelling staan de verrijdbare garderoberekken op de gang.

Beeld- of geluidsopnamen
Het is in de theaterzaal niet toegestaan foto-, video- of geluidsopnamen te maken.

Aansprakelijkheid
Het theater aanvaardt geen aansprakelijkheid voor beschadigingen aan of verlies van uw eigendommen.

Suggesties en/of klachten
De service aan onze bezoekers staat bij ons altijd bovenaan. Heeft u suggesties voor verbeteringen, dan stellen we het op prijs als u het ons laat weten. Uw brief kunt u richten aan de directie van Theater Geert Teis. U kunt ook bij de kassa of onze infobalie vragen naar een klachtenformulier. Dit formulier mag u anoniem invullen. U kunt ons ook om een reactie vragen.